Gelişen bilgi iletişim teknolojileri ile dilekçe ve bilgi edinme hakkının kullanımını kolaylaştırmak ve daha da önemlisi katılımcı demokrasinin etkin bir şekilde işlemini temin etmek üzere faaliyet gösteren Cumhurbaşkanlığı İletişim Merkezi (CİMER), dünya genelinde elektronik başvuru alma sistemine geçen öncü sistemler arasında yer almıştır.
Bu vizyon çerçevesinde CİMER sisteminde yapılan son yenilik ile vatandaşların halihazırda yürütülen kamu politikaları hakkında katkılarının alınabilmesi amacıyla “Yönetime Katıl” uygulaması başlatılmıştır. Söz konusu uygulama ile CİMER’in sadece bir şikâyet merci olmadığı, aynı zamanda politika ve prensip geliştirme noktasında ülke gündemine dair vatandaş görüş ve önerilerinin de alındığı ve önemsendiği bir uygulama haline dönüşmesi amaçlanmıştır.
Cumhurbaşkanlığı İletişim Merkezi (CİMER)
Kaynak: T.C. CUMHURBAŞKANLIĞI/İletişim Başkanlığı/Halkla İlişkiler Dairesi Başkanlığı