Okcu, S., & Yanar, M. (2024). Callisto Guatelli’nin Sultan Abdülaziz’in Müzikal Kimliği Üzerindeki Etkileri. Yegah Müzikoloji Dergisi, 7(3), 393-419. https://doi.org/10.51576/ymd.1521862
Akçay, Ş. Ö., & Kızılyıldız, V. (2022). Gençlik Merkezleri ve Halk Eğitim Merkezleri’nde verilen çalgı eğitiminin karşılaştırmalı incelenmesi. Online Journal of Music Sciences, 7(2), 212-240. https://doi.org/10.31811/ojomus.1208657
Akçay, Ş. Ö., & Sürmeli, Ö. (2022). Güzel Sanatlar Lisesi müzik öğretmenlerinin Covid-19 pandemisi sürecindeki uzaktan eğitim hakkındaki görüşleri. Muğla Sıtkı Koçman Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, 9(2), 648-668. https://doi.org/10.21666/muefd.1009210
Karataş, Ö. S., & Deryalı, Y. (2022). Kemânî Sarkis Efendi’nin rast eserleri örnekleminde kanto formu üzerine bir inceleme. Social Sciences Studies Journal, (97), 1490-1499. https://doi.org/10.29228/sssj.62083
Akçay, Ş. Ö., & Erden, E. (2020). Türkiye’de müzik beğenisi üzerine yapılmış olan akademik çalışmaların bibliyografik yöntemle incelenmesi. Sanat Dergisi, (36), 117-134. https://doi.org/10.47571/ataunigsfd.763079
Şen, Y., & Ünal, E.(2019). 8. sınıf öğrencilerinin müzik dersi öğretim programında yer alan müzik türlerini dinleme durumlarının incelenmesi. Uluslararası Sosyal Araştırmalar Dergisi, 12(67), 788-800. https://dx.doi.org/10.17719/jisr.2019.3765
Akçay, Ş. Ö., & Karaaslan, S. (2018). Joe Satriani’nin “ASIK VEYSEL” adli eserinin müzikal özelliklerinin incelenmesi. Çevrimiçi Müzik Bilimleri Dergisi, 3(3), 46-69. https://doi.org/10.31811/ojomus.504507
Şen, Y., & İnanıcı, M. (2016). Türkiye’de öğrenim gören yabancı uyruklu öğrencilerin müzik tercihleri. Uluslararası Sosyal Araştırmalar Dergisi, 9(46), 1019-1029.
Müzik Bilimleri Bölümü’nde 4 sınıf öğrencileri, Diploma Çalışması dersi kapsamında, bilimsel araştırma yöntemlerini kullanarak yaptıkları müzikolojik bir araştırmayı, tez formatında sunmaktadırlar. Tezler bölüm ve fakülte arşivinde saklanmakta olup, yakın zamanda tamamlanması planlanan dijital dönüşüm çalışması sonucunda bu sayfadan da erişime açılacaktır.